Tuesday, March 9, 2010

SELAMAT DATANG KE FRAGROW Holding Berhad!!

Kami dengan bangga menghadirkan jenama kami rasmi baru laman web yang mewakili brilian kita awal tahun 2010, merayakan fajar era baru kami pemimpin - FRAGROW Holding Berhad!!

Seperti kita ketahui, untuk mencipta sesuatu yang berbeza, anda perlu untuk memulakan suatu tempat yang berbeza. Dalam kes ini, selaras dengan strategi pertumbuhan dinamik di Malaysia dan di kawasan itu, kami akan menubuhkan sebuah muka total baru dan user friendly untuk membina laman web sebagai jambatan yang lebih baik hubungan antara syarikat dan rakan kongsi kami yang cerdas serta pelanggan kami .

Berharga kami pelanggan dan rakan kongsi yang adalah sumber dari syarikat, kami ingin mengambil kesempatan berharga ini untuk terima kasih semua untuk bersikap menyokong dan pemahaman kepada kita sepanjang tahun. Kami menghargai peranan penting sebagai sebahagian daripada rakan niaga kami untuk menegakkan berjaya kami semua cara melalui.

Dengan menyambut tahun 2010 yang besar ini, kita berharap semua rakan dan pelanggan kami dengan keuntungan dan properous berbuah sepanjang tahun melalui. Apa pun teknologi baru masa depan, kita akan memerlukan banyak rakan cerdas seperti anda untuk bergabung dengan kami.

Dalam baru ini berharap awal tahun ini tatacara sangat kompetitif, kami menjanjikan anda untuk berlari menuju kesuksesan anda selalu bermimpi!

Sekali lagi, terima kasih kami atas sokongan yang berterusan, semoga tahun baru 2010 akan membawa kesejahteraan yang lebih lagi.